Papatya-eylul88 geçen yıl Eylül ayında makatım dan kan geldi, normaldir dedim git gide şiddeti arttı sonra bir de kabızlık yaşadım. Dr a gittim basur yok bi kolonoskopi yapalım dedi, bende kendime aynı teşhisi koymuştum ağla ağla içim çıkmıştı Google baktığım için. Sonuç tertemiz. Dr um o zaman demişti kanama da olur ishal de kabızlıkta illa kanser diye bişey yok ama için rahat etti kafan da rahat olsun dedi. Kanser olmak o kadar kolay değil. Sizde ki normal şeyler.