amazontuba Miracle_ yoo canım emsin bol bol. Süt alerjisi doktorun dediğine göre ağız kenarlarında kkzarıklık vs de yaparmış o daha farklı demişti. Tölere etmesi için relactaz zaten. Büyüdükçe bağırsaklar geliştikçe dğzelecek
Miracle_ amazontuba tamam elimden geleni yapacağım😍 bende araştırmaya devam ediyorum kızarıklık kakada kan vs olmuyor sanırım sindirim sorunu gerçektende ilk bebeğim bende biraz tecrubesizim açıkçası kendim süt diyeti bile yaptım etkilemedi
amazontuba Miracle_ ben de başta alerji sandım diyet yaptım ama fayda etmedi egzama küçük kıl gibi kakada kan karnında döküntü oldu bizimkini farketmek bi tık geç oldu sanırım
Miracle_ Birkimseee kakada kan hiç olmadı ama bebeğim çok sıvı kaka yapiyordu hep sirtina çıkardı birde rota atlatinca kilo bile verdi bir ay oldu kaka günde 5 6 defa ve su gibiyfi doktor ince bağırsaklarda laktoz emilimi olmamış dedi şimdi damla veriyorum bebeğim ilk kez ikinarak kaka yaptı katılaşma yok ama şu gibide dökülmuyor
Miracle_ Birkimseee kan hiç olmadı ama kakası su gibiydi hep üstüne geçiyordu zaten siviydi kilo veriyordu bebeğim birde rota atlatinca mahvoldu hem sayı olrak arttı hemde bildiğin su gibi doktorumuz relaxtaz verdi inşallah ise ysrar 6. Gundeyim muayeneyi bekliyorum bende
gizematadeniz onurmooms gaitada inditgen madde diye bir test var. Kesin tanı onunla koyuluyor. Kilo alamama, kopuklu, gürültülü, yesil, mukuslu, ishal ve 7 8 kez kaka belirtilerimiz
Miracle_ gizematadeniz inşallah ya bağırsak florası çok zor toparlayan birşey herşey zamanla annesi 😍
Miracle_ amazontuba çok geçmiş olsun öyle düşünmeyin bizde rota olalı 7. Haftadayiz çok az azalma oldu bagisikliklari düşük böyle yan etkiler normal biz iki hafta hastanede yattık hiç emmedigi günler tüm vücudu döküldü o susuz kaldığı için oluyor korkmayın geçti bizimki