Miran1306 Geçen ay gittiğimizde 6 kg bu ayda 6 kg çıktı tartı yanlış olabilir mi? Neden böyle oldu 3 aylık bebeğim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Miran1306 4 ay kontrolündeydi sanırım. Kzıımda hiç kilo almamıştı, aktif bir şekilde emmesine rağmen . Neden olduğunu anlamamıştım bende 🤷🏼♀️
amazontuba Miran1306 influenza da biz 2 haftada 250 gr kaybettik çok etkiliyo bebişleri. Alerji durumundan şüphelenmedi mi doktorunuz ya da hemşireniz. Bizim laktoz alerjisi çıkınca 80 gr almıştık ayda
zeynepyusufaslan Miran1306 4. Ayda yaşadım ben de bu durumu. Kusmalaeı vardı ve reflü tanısı kondu sanırım ondan alamadı. Uzun süre meme+mama gittik geldik k gıdaya alışınca mamayı bıraktım çünkü benim çocuğum mamayla da alamadı kilo. Alerji vs de yok ben de saldım artık . Bazen de sadece metabolizması hızlı olabiliyor 😅 sürekli ağlama, uyumama , halsizlik vs varsa dikkat edilebilir ama bunlar yoksa metabozlizmq da denebilir
Miracle_ amazontuba konudan bağımsız ama benim bebeğim uzun süreli isaldi laktoz intoleransı dedi doktor şimdi emilim için damla kullanıyorum bu geçici bir durum mu yoksa her zamanki kullanacagim ?
amazontuba Miracle_ geçici canım büyüdükçe tölere edebilmeyi başlıyolar ek gıdaya geçerken çok korkuyodum yoğurdu ağzına değdirerek başladım tadımlara hatta sonra kaşık ucuyla denedim filan sadece kakada mukus devam etti bi süre daha şuan çok şükür 7.ayımıza girdik baya toparladı eser kalmadı hatta. Laktozsuz mama kullanarak topsrladık biz bu süreci
gizematadeniz Miracle_ ben de kullaniyordum biraktim. Tanısı koyulmus laktoz intoleransi var. Ne ishali kesti ne bisey. Biraktim aylarca kullandim ama
Miracle_ amazontuba yaa şuan dünyalar benim oldu 😍 bebeğim 4 aylık 2 buçuk aylıkken rota virüs oldu iki hafta hastanede yattım isalde azalma oldu ama kakası su gibi mukuslu en son yine doktor gitirk laktoz emilimi olmamış dedi bir damla verdi her emmeden önce agzina damlatiyorum sanki biraz toparladı gibi 5 gün felan oldu inşallah geçer mamaya geçmeyi bile düşündüm inanın 😔
amazontuba Miracle_ ah çok geçmiş olsun bizim 5.aya girerken baya toparlamıştı tölere etmesi. Kakası daha katı olmaya başladı umarım en kısa sürede toparlar sizin minnoş da 🥲biraz daha sabır inşallah relactaz mı kullanıyosunuz biz onukullandık bir de probiyotik kullandık
Miracle_ gizematadeniz peki şimdi nasıl duurmunuz kaç aylık oldu ilacı bırakınca geri eski haline donuyormu ?
gizematadeniz Miracle_ su an 5.5 aylık oldu. 2. Ayından beri kullandik bu ay biraktik. Kullaninca bir artısı olmamıştı. Birakinca da bir eksisi olmadi
Miracle_ gizematadeniz öylemi gerçekten zor bir durum geçmiş olsun inşallah zamanla toparlayacak bebislerimiz 😍
Miracle_ amazontuba teşekkür ederiz inşallah tek isteğim kakasinin düzelmesi şuan su gibi gidiyor sayıda azalma olasada katılaşma olmuyor, bir aydır maflor probiyotik kullanıyorduk beş gundurde relaxtaz kullanıyoruz 😊
gizematadeniz onurmooms gaitada inditgen madde diye bir test var. Kesin tanı onunla koyuluyor. Kilo alamama, kopuklu, gürültülü, yesil, mukuslu, ishal ve 7 8 kez kaka belirtilerimiz
amazontuba Miracle_ düzelecek inşallah siz ilaçları kullanmaya devam edin biraz uzun bi süreç ama büyüdükçe düzelecek 😍
Miracle_ amazontuba elimden geleni yapıyorum süt emmesinde bir sorun olmaz dimi ? süt alerjisi ile farkı ne acaba
amazontuba Miracle_ yoo canım emsin bol bol. Süt alerjisi doktorun dediğine göre ağız kenarlarında kkzarıklık vs de yaparmış o daha farklı demişti. Tölere etmesi için relactaz zaten. Büyüdükçe bağırsaklar geliştikçe dğzelecek