girlmomm size de çok geçmiş olsun bizde ilaca sizin gibi hemen başlamıştık ertesi güne ateşi kalmamıştı bizde ilaç kullanmaya başlamıştık bugün bitti daha. İlacı içirirken çocuğunuza yemek arası içirirseniz midesi bulanmaz tadı kötü içmek istemiyorlar hemen arkasından meyve suyu verirseniz en azından o acı tadı alır