Anneler ciddi bir salgın varmış lütfen sizde dikkat edin en ufak bir hastalık belirtisini ihmal etmeyin. Dün kızım ateşlendi 38.5 a kadar çıktı ateş düşürücü ile dusuyor ama bir kaç saate tekrar çıkıyordu sabah da hafif bir burun akıntısı olunca doktora götürdük boğazı kızarmış test yaptı pozitif çıktı. Hemen ilaç tedavisine başladık ilk 48 saat çok önemliymiş beslenmesine vs çok dikkat ediyoruz zaten bol sıvı alın meyve yesin dedi kısa zamanda iyileşir inşallah. Bizde ilaç tedavisine başladık bakalım süreç nasıl ilerleyecek 🤷🏼♀️