Nikita sana şunu tavsiye edebilirim herşey kafada bitiyor gerçekten yeterki iste ve 1 hafta sadece dene kısıtlaya bildiğin kadar kısıtla kendini ilk hafta bunu yap zaten başlangıçta hızlı vereceğin için motive olur devam edeceksin ben ilk hafta 5 kilo verdim bu beni motive etti demekki yapbiliyorım dedim ve devam ettim tartıda eksiyi gördükçe zaten kendin hırslanıyorsun hele seni gören herkes zayıflamışsın vs dedikçe motive oluyorsun özgüvenim yerine geldi dün ilk defa saatlerce avm gezdim eşimle bebek arabasının arkasına saklanmadan mağaza da mi aynaya bakmaya korkmadan evet daha çok yolun başındayım ben ama bu 10 kilo bile bana iyi geldi motive etti sende inan ve başla asla erteleme hele ki pazartesi başlayacağım asla deme ben sürekli 3 ay boyunca erteledim erteledim en son pazartesiyi nie beklicem diyip perşembe günü başladım şimdi çok pişmanım 3 ay önce başlasaydım 20 kilo vermiştim belki