Suprizyumurta DefneDuru33 bi sonraki usgde düzelir inşallah bizde öyle oldu. Bi taraf sınırda çıktı. Bir ay sonra tekrar usg çekildi normale dönmüştü 🙏
ElifHuseyin DefneDuru33 bana doğum yaptığım hastane 30 gün sonra Kalça ultrasonu için gel demişti daha sonra çocuk doktorumuz erken olduğunu 60 günden sonra çekilmesi gerektiğini söyledi
DefneDuru33 EsraaCeylann canım bnce erken bn 45.gün götürdüm ama yinede erken gitmişim 60 Günlükken filan gidiliyormuş