barlasinannesiii benim oğlan da ilk iki ay 1300-1400 aldı. Sonra bı anda düştü kilo alımı. 2 ayda 850 Gr aldı. Sonra toparladı 600 Gr ve bu ay 6. ayda 450 Gr almış. Evet çocuk doktoru mama dedi ama oğlum mamayı icemedi yani ne biberon ne bardak ne denediysem yutamadi. Ben 5,5 aylıkken tadimlara başladım. Bakalım 7. Ay nasıl olacak. Bu arada 6 aylıkken 7200 kilosu. Sütüm yok mu var. Gece emmiyor mu emiyor. Ama kilo alımı az. Bana alerjik olabilir dediler. Yanagindaki egzamadan. Belki sizde de öyle bir şey vardır.