Ladimaki ben medikal estetisyenim.Güzellik merkezi klinik çok farketmez iki yerdede doktor var sonuçta.Önemli olan cihaz.Çoklu cihazlarla çalışan bir yer seçebilirsiniz.En azından müşteri kaçırmamak için yanlış cihaza yönlendirme yapmazlar.Ama şöyle söyliyim ben meslek hayatım boyunca cihazlar muayenehanede olmasına eağmen yüzüme hiç yaptırmadım.Tüyler inceyse asla ve asla bitmez.Bu tüy meselesi göreceli bir kavram.Size aldırmaktan epilasyondan ziyade Qswitch tavsiye ederim.Ben yüzüme yaptırıyorum.Hiç bir yan etkisi arttırması yok sadece ten rengine döndürüyor.Yani yakın açıdan gözle görülmüyor.Bir araştırın isterseniz