Ladimaki Yüze gitmek istiyorum ağda vura vura mahvettim artık. Gidip memnun kalan var mı. ? Tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Gidip pişman olanı duydum. Azalacak derken daha çok çıkmış. Bende cesaret edemiyorum. Böyle birşey mümkün mü.?
gokturkasli Ladimaki yaptirabilirsin kiz arkadasim yaptirdi 8 senedir cikmiyor alexandra diye bi makine var o cok iyi
alyazlhaygtt Ben taa Lise zamanında almaya başladım ağda yapa yapa canım çıktı yüzüme lazer yaptırdım rahatladim resmen 8 seans falan yaptırdım bıraktım hamile kaldım doğru düzgün çıkmadı çıksa bile incecikti doğum yaptım şimdi de yaş usturası ile 3 hafta da falan onunla temizliyorum ama çok da bişey çıkmıyor yani kesinlikle yaptırmalisin kurtulmak icin ama doğru yere gittiğinden emin ol
Ladimaki alyazlhaygtt Yorumunuz beni ne kadar çok mutlu etti çok teşekkür ederim. 🌸☺ Peki 8 seanst bittimi. Ben klinige gitmeyi düşünüyorum. Siz nereye gitmiştiniz.? Biraz daha detayli anlatırmısınız yardımcı olurmusunuz.
Nacafa Ladimaki yüz için asla lazeri önermem bende yüzümdeki belli bile olmayan tüyler kalınlaştı. İğneli epilasyon tam çözümmüş yüz için onu araştırın bence
Ladimaki Nacafa siz hangisine gittiniz hangi lazerdi. Hangi konuda memnun kalmadınız. Kaç seans gittiniz.? Biraz çok soru sordum k.bakmayın.
Nacafa Ladimaki alexandrite cihaz kullanıyorlardı. 2 seansta kalınlaşmaya başladı hemen bıraktım. Alex cihaz ince tüyleri ciddi anlamda çok kalınlaştırıyot
meliiii Ladimaki bence herkesin farklı ben yaptım daha çok çıkmadı tabi sadece hamilelik zamanında lazer epilasyon yapamadığım için çıkıyordu tabi ister istemez onu da normal epilasyon ile alıyordum
alyazlhaygtt @Ladimaki evet evet bitti dediğim gibi 3 haftada bir tek tük alıyorum o da kendi isteğimle hani çıkıp aldığımdan değil ben normal lazercide buz lazer yaptırmıştim 🌸
mineksu Ladimaki tüyler kalın ve siyahsa alex cihazı ince ise diode yani buz yaptırmanız lazım.Buz lazerinde soprano markası olmasına dikkat edin.Çok çin malı cihaz var.Lakin yüz meşakatli bir bölge.Kıl üretimi farklı pigmenti açık.O yüzden doğru cihazı seçmeni öneririm.Yoksa ilk halinden daha beter hale gelir Allah korusun
Ladimaki mineksu Evet bende bundan korkuyorum. Ben klinige gitmeyi düşünüyorum. Siz nereye gitmemi tavsiye edersiniz.
mineksu Ladimaki ben medikal estetisyenim.Güzellik merkezi klinik çok farketmez iki yerdede doktor var sonuçta.Önemli olan cihaz.Çoklu cihazlarla çalışan bir yer seçebilirsiniz.En azından müşteri kaçırmamak için yanlış cihaza yönlendirme yapmazlar.Ama şöyle söyliyim ben meslek hayatım boyunca cihazlar muayenehanede olmasına eağmen yüzüme hiç yaptırmadım.Tüyler inceyse asla ve asla bitmez.Bu tüy meselesi göreceli bir kavram.Size aldırmaktan epilasyondan ziyade Qswitch tavsiye ederim.Ben yüzüme yaptırıyorum.Hiç bir yan etkisi arttırması yok sadece ten rengine döndürüyor.Yani yakın açıdan gözle görülmüyor.Bir araştırın isterseniz