mathilda0 biz de yaptırmadık aynı sebeple doktorun yönlendirmesi ile ve 3. Kez rotavirüs oldu aşırı dikkat etmeme rağmen. Ve zor geçiyor hep. Şimdi olsa başka doktorlarla da görüşür biraz daha üzerine giderdim. Belki yine yapmazlardı ama önemli bir aşı, üzerinde durmak gerekiyor