mathilda0 Bebeğimde alerjiden dolayı kanlı kaka vardı 3 haftadır diyet uyguluyorum fakat hala ara ara az da olsa kan görüyorum kakasında doktorumuz rotavirüs yaptırmayın dedi. Bebeğim 3 ay 27 günlük başına gelen var mı böyle bir durum ?
suhedaaaaa mathilda0 Başıma gelmedi ama hastanede bir anne ile konuştum onun bebeğinin de ciddi derecede yumurta alerjisi varmış ve kesinlikle yapılmasın demiş doktorlar.
Feldspar1 mathilda0 ne güzelmiş sizin doktorunuz yaptırmayın demiş. Benim emekliliği gelmiş ve muhtemelen gündemi takip etmeyen çocuk doktorum yapın bişey olmaz dedi. Kanlı kaka zaten vardı. Aşıyı yaptırınca çocuk ağrı çekti iki gün. Kan görünümü arttı. Çok pişman oldum. İkinciyi yaptırmıycaz
mathilda0 cLearQueen ilk dozu olmayınca ikincide olunmuyormuş ya üzüldüm. Bide en çok yaptırmayı istediğim aşıydı baya moralim bozuldu
cLearQueen mathilda0 ben pek takmadım. Yakin arkadasimin oglu ası yaptirdigi halde 3 gun hastanede kaldi, baska bi arkdasimin oglu yaptirmadi ama 2 gunde kendi kendine atlatti.cocuga gore degisiyo korkma
mathilda0 suhedaaaaa bir doktora sordum yaptırın dedi ama kan artar hatta bütün alerjik reaksiyonlar 2 kat artar dedi diğer bir doktor asla önermiyorum zaten bağırsakları tahrip olmuş dedi. Benimde kafam karıştı çocuğa bile bile bunu yapmak istemedim
mathilda0 cLearQueen yaa gerçekten mi o zaman çok takılmyayayım bende sizin kanlı kaka geçti mi bu arada
mirgulak mathilda0 bizde kızamık olmadık daha yumurta alerjısınden dolayı 2 yaşına gırıcek kızım ama doktorlar olmaz dıyor yani sıkıntı yaratacak bırsey ıcın uzulmeyın çünkü iki sekılde de yaparsanız sıkıntı, vardır bir hayrı kı alerjısı var öyle düşünün
cLearQueen mathilda0 gecmedi bacım gunde 3 kere kaka yapiyosa birinde kan var ama az oluyo genelde baya incelersem goruyorum eşim bakinca gormüyo. Sizin kan gozle rahat gorulebilcek gibi mi
suhedaaaaa mathilda0 Yaptıranlar da geçiriyor bu hastalığı ben anlamadım valla. Komşum aşı karşıtı hiçbir aşısını yaptırmadı iyi çocuğu şu an ama çok zayıf çok iştahsız
elmaelmaelma Bizde alerji olmadığı için yaptırdık ama doktorun dediği doğru, alerjisi olan bebeklere genelde yapılmıyor rota aşısı.
1prensesannesi__ suhedaaaaa biz bütün özel aşıları ve devlet aşılarını da eksiksiz yaptırıyoruz hiçbir sorun yaşamadık çok şükür aşı karşıtlarını ilerde görürüz şuan bisey olmaması bisey değil yani, bizim menenjitin son dozu kaldi bu ay sonu onuda olcaz inşallah
suhedaaaaa 1prensesannesi__ Bende yaptırıyorum tüm aşılarını, iyi görünüyor çocuğu Allah daha iyi etsin kimsenin çocuğu hasta olsun istemem
cLearQueen 1prensesannesi__ kuzum aşı karsitı asla degilim ben mesela. Tum asılari yaptirdim kendim de oldum korona asisi bile olmustum. Ama bazi bebeklerde bazi asilar yapılmıyo maleseff rota da o sekilde oldu bizde. Bebek icin en dogru degerlendirmeyi doktorlar yapiyor.
1prensesannesi__ cLearQueen biliyorum alerjik bebislere genelde yapmıyorlar canım o normal zaten ben genel olarak söylemiştim
cLearQueen mathilda0 yapiyorum ama hala devam ediyo. Sut sut urunu kuruyemis tahin yumurta dana eti yemiyorum. Bide egzamasi var gecmiyo sizde de var mi
1prensesannesi__ mathilda0 birisi aşı karşıtlarının bahsettiği için genel olarak dedim yanlış anlamayın size demedim yani
Feldspar1 cLearQueen demek ki bunlar değil, veya bunlardan birine ek başka bişeye alerjisi var. Bi influencer nazlı altaç aylarca bu diyetleri yaptı. Geçmediği gibi egzaması arttı. Süt yerine badem sütü içiyordu. 1 sene sonunda anlaşıldı ki badem alerjisi varmış sadece.
baharne Feldspar1 bizde kan yok yani hiç dikkat etmedim aslında ama çok tepiniyor sürekli gazı var gibi davranıyor bazen çıkarıyor bazen ağlıyor çok. Uykusundan ağlayarak uyanıyor beyaz gürültüyle sakinleşiyor bağırsak düğümlenmesi falan yapabiliyormuş vallahi bende pişman oldum yaptırsan bi dert yaptırmasan bin dert. Daha Menenjit aşısı olmadık bu ay geçti. Üç aşı daha var 4. Ayda nefret ediyorum aşı günlerinden
Elifasel__ Feldspar1 bizim dr genç bayan ama o da bizi uyarmadı ya şu an burda okudum baya şaşırdım bizimde alerjik 2.ayda yapalım demişti hocam alerjik zaten 2.ay aşıları ile çakışmasa daha iyi olmaz mı diyince tamm 3. Ayda yaptır rotayı demişti🤦🏻♀️