tugbayagcii doktordan gelince banada yazın olur mu merak ettim yanim benim bebeğim gayet normal geliyor bana öpücük at dediğimde stıyor bay bay yap diyorum yapıyo alkış yapıyo anne der misin diyorum diyo kitap okuyor kendi dilinde gösteriyor kitaptaki şeyleri bana. Miyav havav diyor istediği birşeyi parmağıyla gösteriyor cee oynuyor sadece bu el çırpması şuan benimde kafama takıldı