tugbayagcii kesinlikle psikiyatriye götürmeniz taraftarı değilim kardeşimi de annem hiç konuşmuyor hareketsiz odaklanmıyor diye küçükken götürmüştü yok yere bir form doldurmuşlardı zaman geçti kardeşim aşırı iyi şuan hiçbir şeyi yok unuttuk gitti okula yazdıracaklardı o belge yüzünden özel eğiti e girecekti dilekçe vererek bir çok kişiyle görüşerek son anda halledebildik ileride önüne engel koymayın çocuğunuzun kesinlikle emin olun bir şeyi yoktur ınstagramda her gördüğünüze inanmayın işte tv otizm yapıyor vs tv otizm yapmaz tetikler zaten altta yatan bir takım bozukluklar vardır tv de odak noktasını bozar çok renk ışık ve hareketten uyaran fazla olduğu için çocukta gerileme gibi gözüken aslında zamanla normale dönen yalnızca bir takım anormallikler görülür siz buna otizm diyemezsiniz zaten otizmli bebek görmediiğinizd eminim o kadar kolay bir şey değil o dışarıdan gören kişi hemen anlar otizm öyle eften püften basit bir şey değil yer yer kendini çok bellie der hemen iki günde tvden olmaz hatta yukarıda anlattım tvden hiç olmaz o tetikleyicidir her çocuk farklıdır bir seslendiğinizde bakıyorsa yeterlidir iki üç dört tekrarlayıp bakmasını beklemeyin o daha bebek 😂 ayrıca ellerini çırpması normal daha bebek 😂 yani siz ne derseniz diyin o daha bebek 😂 kendinizi doldurmayın belli ki kendi kendinize dolduruşa geliyorsunuz düşünceli anneleri severim ama böyle değil lütfen sağlıklı düşünelim bebeği sıkmadan bunaltmadan eminim ki otizim düşüncesi kafanıza girdiğinden beri bebeğinizi bunaltıyorsunuzdur 😂seslenerek izleyersk hareketlerine vs işte her neyse yazmaktan yoruldum bırakın beneğiniz istediği gibi davransın hastanelik işi yok götürmeyin hep mikrom hastalık allah yolunuzu oraya düşürmesin çok zor siz rahat olun ilk önce bebeğinizde rahat olsun biraz sakinleşin 😂ikinizide çok öpüyorum sağlıklı mutlu huzurlu ailecek güzel günler diliyorum allah gönlünüze göre versin bir abdest alıp şükür namazı kılın hiçbir şeyiniz kalmaz 🫶💕