Kayra_68_aksaray annem en fazla iki hafta iç sonra içme iki üç hafta bekle sonra yine içersin dedi zaten o yüzden sürekli içmiyorum. Ama değiştirerek bitki çayları içiyorum, yeşil çay, kiraz sapı ve kayısı çayları içiyorum, limonlu kahve ve su içiyorum. Yinede teşekkür ederim kendim de araştırıp kullandım 😊