baharne bence bu anne ve babanın psikolojik sorunu. Bebek konusunda ben şuna dikkat ettim ben ne düşünüyorsam onu yaşıyoruz. Çünkü bebekler çok hisliler. Hemen her şeyi hissediyorlar. Stresi, heyecanı, mutluluğu. Eğer ben mutluysam o da mutlu. Eğer ben çık yorgunum inşallah uyur korkusuyla yatırıyorsam uykusu olsa da uyumuyor. Yani bence önce bi kendi ruhsal sorunlarımızı gidermemiz gerekiyor. Bu ufaklıklar tahmin ettiğimizden çok daha zeki ve hisli.
Ben rotanın iki dozunu da yaptırdım. Hiç bir sorun yaşamadım. 🫠Hatta ikinci dozunu daha geçen hafta yaptırdım