Yarın aşı olucak bebeğim üç ay 17 günlük geç kaldık ama bilmiyorum yaparlar mı sıkıntı o değil asıl sıkıntı bu aşıyı olan bebeklerin sürekli devam eden huzursuzluk ishal kusma uykuya direnme gibi olumsuz yan etkileri olduğunu söylüyorlar. Eşim yaptırmayalım mı acaba dedi. Biri yazmış ki mutlu iştahlı bebeğim gitti yerine hasta bi bebek geldi sanki yazmış. Yaptıranlarda bu sıkıntılar oldu mu ?