Gulcandoga şunu anladım burun temizliği çok önemli , burnunu her gün en az 10 kere serumla temizledim, ateşi 37 olunca ateş düşürücü verdim 38 e yükselmesini beklemedim(doktor önerisi ile ) , ateş yükselince ilık suda duş aldırdım, ökdürük şurubu, antibiotik vermedim, evin pencerelerin sık sık açtım , nefes yolu daraldığı için nefes almakda zorlandı , inhalyasiya yapdım 2 saatdan 1 , tahminen 1 hafta inhalyasiya yapdım . Emzirmeye çalışdım hep iştahı olmasa da , eğer mama veren varsa su içire bilir , ben hem anne südü hem mama verdiyim için su da içirdim, çünki o dönemde vücudda su bitiyor . Acile 4 kez gitfik gece gündüz ama tabi boş geri döndük bir şey yapmadılar bebek bu diyerek , ben de Gülhanıma gitdim , yönlendirdi ne yapmam gerekse . Boğaz kızarıklığı oldu ememedi tabi , kilo kaybı oldu , sonra yavaşdan toparlanmağa başladık , nabız kontrölü yapdım hep, 1 dakikada nefes alış veriş kontrölü yapdım gece gündüz