Sevgili anneler, oğlum 5 aylık RSV virüsüne yakalandığını düşünüyorum, ateş, boğaz kızarıklığı, burun tıkanıklığı, iştahsızlık, öksürük . Gece ateş 38.1 olunca hemen acile gitdik, küçük diye müdahele yapılmadı ateş düşürücü verib burnunu temizleyin dediler. Ciğer röntgen çekildi temiz çıktı, idrar tahlili temiz çıktı, ama oğlumun öksürüğü sıklaşıyor, sürekli ağlar mız mız. Ne yapıcağımı bilmiyorum. Özel doktora mı götürsem?