benaynarin Denizli/sarayköy deyiz yaşam şartları diğer yerlere göre daha uygun. Merkeze 20 dk uzaklıktayız öyle aşırı kış soğuğu olmuyor kar yağmıyor yazları sıcak kışın diğer illere göre ılıman geçiyor. Evimin dibinde pazar var kiralar diğer yerlere göre uygun
bendenbirtanedahayok Gamze225 biz izmirdeydik aşırı pahalı bir şehir bilmiyorum eşiniz karacı mı ama jandarmaydı eşim dış karakol (urla) 24-24 çalışıyolardı çok zırt pırtı var turizm bölgesi olunca tavsite değil… birde göçmen çok fazla 2 haftada bir sevke gidiyordu
busra987 bendenbirtanedahayok Ahh Ahh bizi anlatmışsınız resmen bizde geçen yıl geldik izmire. Tercih dışı çıkmıştı zaten doğu botunu gelse de gitsek diye can atıyoruz
bendenbirtanedahayok Gamze225 ilk görev yeriydi doğuya gidicektik bu sene ama işi bıraktı eşim şuan kiralar çok uçuk izmirde 30-35 bin arası
turunculu00 Gamze225 benim kalp rahatsızlığım var , çok teşekkür ederim ☺️ biz burda sağlık anlamında çok problem yaşadık. Devlet hastanesindeki doktorlar kötü, özel hastanede yok tıp merkezleri var . Yazın hastanede adım atamazsınız zaten yabancı dolu
Gamze225 turunculu00 çok geçmiş olsun doğuda hastane problemide var çok sorun yaşadık bizde burda inşlalh Diyarbakır falan çıkar orası çok iyi Van merkezleri çok güzel
busra987 turunculu00 evet açıklandığını biliyorum. Gitmek isteyenler için ikinci kez buton açıldı 1 hafta süresi var herhalde o ne zaman açıklanır bilmiyoruz ama biz yemi geldik büyük ihtimalle çıkmaz 😔
yagmur35yy Gamze225 edirneyi hiç yazmayın derim çok pahalı bi memleket 1bucuk sene sonra kurtuluyoruz inslah👍
selambengeldim Gamze225 Düzcedeyiz merkezi yine güzel ama ilçeleri berbat köyden hallice yani, ilçelerine düşme ihtimaliniz varsa asla tavsiye etmiyorum hastane bile yok sayılır
Gamze225 turunculu00 inşllah ikisndn biri çıkar çok güzel ana çalışma sistemi yoğun eşinizi az görmeye hazır olun☺️
tazebiranne774_ Gamze225 canım biz ordudayız burayı da yazmayın iş koşulları berbat. Eşimi doğru düzgün görmüyorum ben adam da bıktı Kabe Karadeniz deseler dönmez oldum ne belaymış diyor. İnsanları aksi olay çok nöbet çıkışı bile istirahat edemiyor adam robota döndü
metinaras1 Gamze225 biz Konya’nın ilçesindeyiz güzel bir yer eşimde köyde çalışıyor. Yarım saat uzaklıkta evle iş yeri şoför. Rahatız şükür yoğun değil
tazebiranne774_ Gamze225 yok ünyedeyiz ilçesinde ama büyük ilçesi burası gerçi diğer ilçe ve merkezdekiler de pek çalışma şartlarını beğenmiyor konuştuğumuz kadarıyla
eminemine00 Gamze225 Aksaray merkezdeyiz. Eşim ilçede görevli yarım saat mesafede. Memnunuz şuan ☺️ eşimin memleketi burası. Gezecek aşırı yer yok ama Nevşehir vs yakın. Buralarda da tarihi yer çok tabi. Kiralarda 3+1 ev 15 bin üstü.
turunculu00 Gamze225 😬 burda kışın çok rahat ama yazın göçmenler yüzünden saniye durmuyor evde . Karakol komutanı falan olursa rahat oluruz