Gamze225 Merhaba arkadaşlar bu sene batıya tayin ciyiz batıda olup yerlerinden memnun olanlar yazabilir mi biz de fikir edinmiş oluruz şimdiden teşekkür ederim
alfakurt Gamze225 bizimse de doğuya çıktı 4 yıldır Tokat merkezdeyiz sakin bir yer insanları biraz soğuk kiralar 10 15 18 değişiyor TOKİ tarafı daha uygun ama çarşıya avm ye uzak kalıyor 1 tane devlet 1 tane özel ve üni hastanesi var Biz yakın diye Samsun’a Sivas’a gezmeye gittik değişiklik oluyordu
turunculu00 Gamze225 biz aydın didim deyiz iş konusunda güzel ama aşır aşırı pahalı 🙃 insanlarıda çok kötü o yüzden butona bastık bizde gidiyoruz
bendenbirtanedahayok Gamze225 biz izmirdeydik aşırı pahalı bir şehir bilmiyorum eşiniz karacı mı ama jandarmaydı eşim dış karakol (urla) 24-24 çalışıyolardı çok zırt pırtı var turizm bölgesi olunca tavsite değil… birde göçmen çok fazla 2 haftada bir sevke gidiyordu
Aklimideliricem Bizde Adana kozandayız ama kendi memleketimiz olmasa çekilecek dert değil merkezinin çalışma şartlarını bilmiyorum ama burası 24-24
basak98 Aklimideliricem bizde şu an doğudayız benim ailem kozanda eşim kozana gidelim diyor ama sırf sıcağından dolayı ben istemiyorum
busra987 turunculu00 kaçıncı yılınızda butona bastınız bizde geçen yıl izmire tayin geldik yeni butona bastık ama çıkmaz diye düşünüyoruz ya size kaçıncı yılda çıktı acaba
turunculu00 Gamze225 lojman yok dolu, kiralar 30 bin . Gideceğimiz ilde merkez de oluruz biz riskli değil o yüzden
Gamze225 turunculu00 butona basınca ilçelere veriyorlar genelde ama yinede siz blrsnz tabi hakkımızda hayırlısı olsun
turunculu00 Gamze225 bizim sağlık olarak raporumuz var , 3. Basamak hastanelere maximum 20 km uzaklıkta olabilir diye. O yüzden biz ilçe yazmadığımız sürece veremiyorlar
turunculu00 Gamze225 benim kalp rahatsızlığım var , çok teşekkür ederim ☺️ biz burda sağlık anlamında çok problem yaşadık. Devlet hastanesindeki doktorlar kötü, özel hastanede yok tıp merkezleri var . Yazın hastanede adım atamazsınız zaten yabancı dolu