Benim bebeğimin de böyleydi çok kötüydü bir ay doktor gezdim en son bi özel hastanede cildiye doktoruna denk geldim ve ileri derecede uyuz olmuş dedi yaraları kabuk tutmuştu yani baya kötüydü iyileşmesi 2 ay sürdü izleri kalmıştı oda 1 ay sonra geçmişti anca fotoğraf atmayı beceremedim de atsaydım görürdün