sabriyeinalerkan Kardeşimin bebeği 7 aylık bebekte böyle şeyler var özel devlet hepsine gitti özel uyuz dedi krem verdi geçmedi devlet alerji dedi ilaç verdi geçmedi var mı yasayan
ygtzynp sabriyeinalerkan benim çocuklarımda uyuz oldular ama hiç bu raddeye gelmemişlerdi cildiye doktorumuz çok iyiydi sağolsun ona gittikten hemen 1 hafta sonra iyileştiler yazık bu çok kötü olmuş
maygirl sabriyeinalerkan tunel izleri oluyor uyuzda bunda yok gbi..eger emin olamiyorlarsa cocuk alerji bolumune gidin sürüntü test alip bakiyorlar test sonucu o sekilde kesin anlasilir.gecmis olsun ya cok uzuldm bebişe..
GE24 sabriyeinalerkan çok üzgünüm büyük ihtimalle uyuz benim kızım da 40 lı iken bu şekılde olmuştu özel karışım kremlerle gectı çok gecmıs olsun aılenın komple kremlenmesı lazım yoksa geçmez tekrarlar fotoğrafta ki gözüken el kiminse ondada var gıbı bız 3 yıl ıcınde 4 kere yakalandık neler cektık ah ah
sabriyeinalerkan ygtzynp benim kendi çocuğunda oldu aynı ozeldeki doktor krem verdi 10 günde geçti bu geçiyor 2 gün sonra bir daha ve mesela dün kollarında yoktu bu sabah böyle gördük hemen ve çok çıkıyor
sabriyeinalerkan aura_meselesi_bu_sekerim hayır ya galiba çünkü yüzünde yok ve kaç doktor gezdik kimse bulamadı bir var bı yok anlamadik belki yaşayan vardır diye soralım dedik
lamiakus Enim kızımda bunun vok vok hafifi var iki gündür bende post actım yarın doktora gitcem git gide çoğalmaya başladı 17 aylık kızım . Bende sünden beri kafaya taktım. Hafifti çoğalmaya başladı
incinare Ay bende yeni dogum yaptım eşimin yengesi ve kızları gelcekler bebek gormesine ufak çocukları var uyuz bide bebeğime sarılmaya çalışırlar falan çok korkuyorm
sabriyeinalerkan maygirl bende dedim yarın devlete gidip çocuk alerjiye yeşil alan actiracak olmuyor böyle çünkü çok kötü yara gibi içi böyle sanki iltihaplı su
sabriyeinalerkan GE24 yaptık canım özel doktoru uyuz dedi karışım pis kokulu kramlerden verdi üç gün kardeşim eşi ve oğlu sürdü evde her şey temizlerndi kıyafetler atıldı ama gecmedi
GE24 sabriyeinalerkan bır hafta sonra tekrarlamak gerekıyor aynı sekılde ve Malesef ki illet bir şey bir kere bulaştımı bır daha kurtulması zor bizde tramva olarak kaldı
kedilipicama sabriyeinalerkan bu arada bu ktemleri bizde kullandık alerji için damlalar verdi yok geçmedi daha da dağıldı zaman kaybı ydı resmen onlar
SuMisalii sabriyeinalerkan kuzum benim ya nasıl canı yanıyordur kim bilir nasıl çare bulamazlar anlamıyorum Rabbim şifa versin inşallah. Benim büyük kızım da böyle bi şey vardı ama küçüktü yayılma dağılma yoktu yavaş yavaş büyüyordu ama en son karışım yapan bi eczaneden ilaç almıştım ve üzerine kıyafet değdirmemiştim 3 4 güne geçmişti. Yaşadığınız yerde de var ise öyle karışım yapan eczaneler bi sorun derim.
sabriyeinalerkan SuMisalii valla Mersin’de kardeşim orda devlet özel götürdü bizim tarsusda bilindik bir çocuk doktor var özelde onada getirdi yok kimsenin verdiği ilaç yaramadı