Drnesra bimohr1406 bi hafta sonra falan denerim o zaman korse kayiyo diyolar korse tayt almayi düşündüm bende
Esia15 Sezeryan göbeği giden war mı aranızda benim 3 ay oldu gene hala var göbegim 😔 sinir oluyorum çok kafama takıyırum çewremdekilerden dolayı