asell13 Bütün gün nasıl dayanıyorsunuz 🥺 benim tansiyon düşüklüğüm olduğu için dayanamam gibi geliyor. Normal tansiyonum 8 5 9 5 falan çünkü. Bugün ilk defa denedim bende , sabah kalktım limonlu,zencefilli ve tarçınlı su içtim sonrasında 1 e kadar sadece 1.5 litre su içtim. 1de yumurta,yeşillik,peynir,zeytin vs yedim. Yarım saat kadar önce de akşam yemeğimi yedim. Hedefim de günlük 3 litre su içmek. Bir kaç gündür içiyordum, normalde sabah daha hiç birşey yemeden 63 çıkıyordum şimdi tartıldım tok karınla 62.5 çıktım. Bu bile inanılmaz mutlu etti beni 😂