Yigityigit nestle5207 bizde gen testi talep edecez ben ve eşim için kızımdan alindida. Şimdi doktordan geldik böyle düşüşte devam ettiği sürece korkmamiza gerek yok ama takipde kalacagiz dedi.bir ay sonra çağırdı tekrar. Ama ben profosore goturecem en azından tam detayli nedir ne değildir öğrenmek istiyorum. Bizi her halükarda nasıl bir süreç bekliyor.
Yigityigit demirutlu benimde ikinci çocuk ilk cocugumda çok şükür bir sıkıntı yok bunda böyle oldu çok
Yigityigit nestle5207 aynen öyle internete bakınca aklımı yicek gibi oldum. 25 günde 12 kg verdim sıkıntıdan . Ama bu sayfa sayesinde birde bir kaç doktor ile görüşünde bir nebzede olsa rahatladım . Allah m önce çocuklarımızin yüzüne sonra bizim yüzümüze baksın. Hayat onlar için bizden daha zor olacak böyle birşeyde sanki
nestle5207 Yigityigit Amin Amin 🤲🏻 Evet hastalık süreci çok zor. İnşallah hiçbirimiz bunları yaşamak zorunda kalmayız 🤲🏻
Yigityigit demirutlu ek gıdada nasıl bir yol izlenecekmis acaba hangi besinlere yapilacakmis bilgi alabildinzi mi
demirutlu Yigityigit ben doktor yönünde şanslıyım Elazığda yaşadığım için Fırat üniversitesinde prof Abdurrahman akgüne yönlendirildim Türkiyede sayılı iyi doktormuş yüksek prfmüş hep bana normal besle diyor başka birşey demiyor zaten bizim en yüksek 3.7 di sonra 1.6 düştü en son 2.7 çıktı ek gıdaya başla gel 2 hafta sonra gel dedi ama hastanede tahlilden sonra büyük kızım zatürre küçükte bronşit oldu ek gıdaya başlamadım daha bir kaç gündür başladım 12 martda gidecem
Yigityigit ayseadam ilk topuk kanı 1.5 ikinci 6 9 şehir hastanesi ilk kan 4.9 ikinci alındı 3.7 bu şekilde ilerliyor.
nestle5207 ayseadam Umarım.. Mart 12 de kontrolümüz var bizimde. İnşallah değer düşmeye devam ediyordur
Yigityigit demirutlu bende profosore goturcem ayın 15 inde peki birşey sormak istiyorum ek gıdada nasıl yapacaksınız 3 gün kuralı ile filan mı gitmeniz gerekiyor. Çok geçmiş olsun bu arada yani ek gıda sonrası takip bırakma durumunuz varmiymis nasıl bir bilgilendirme yaptı
demirutlu @"Yigityigit"iYigitiii yok öyle bir kural demedi besle getir dedi bildiğim şey şu kan vermeden önce en az 2 saat aç olacak erkeklerde değer düşerse takip bırakılıyor ama kızlarda doğurganlık olduğu için düşsse bile yılda 1 kontrol ömür boyu
Yigityigit demirutlu anladım canım güzel haberleriniz olsun bize Allah m düşük seviyede geçirmeyi göstersin . Aslında ben baya araştırdım bu hastalığın gen aktarımı için deneyler yapılıyormuş başarılı sonuçlar alınmış insanların üzerinde deneme çalışmaları yapılıyormuş. Hani kendi cocuklari üzerinde aktarımına engel olmak için.
demirutlu Yigityigit aslında doktorlarda net birşey demiyor diyorlar hasta olsanız ilk çocuğunuzda olur ee bizim ikinci neyden dolayı mesela artar mı diyete geçermi diyorsun yine ses Seda yok biz de araştırmaya başlıyoruz her gün bir tedirginlik bir soru işareti insanı şişiriyor mesela benim ilk topuk kanım tertemiz ikinciyi verdikten sonra kızım küveze girdi 3 gün vermediler ondan sonra topuk kanında arandım 4.3 şüpheli gittim 3.4 çıktı 1.ayın ki 2.ayınki 3.7 3 de 1.6 düştük 2 ay ara verdi 5.ayda 2.7 oldu uçuklarda değiliz çok şükür ama insan tedirgin oluyor
Yigityigit demirutlu zaten insanı deli eden kısım bu ya sorularımız cevapsiz bizimde ilk topuk kanı temiz ikincide başladı yükseliş sonra düşüş benimde ilk cocugumda yoktur ikincide oldu. Aslında ben biri aracılığı ile bı doktor buldum metobolizma tez öğrencisu bugün yarın tüm sorularımizın cevabını alabilecez galiba
betul17 Yigityigit profesöre gidince öğrendiklerinizi paylaşır mısınız? @betulsabih_ Instagram hesabım isterseniz ekleyebilirsiniz
Yigityigit demirutlu istek attım bende inşallah aklimizdaki tüm soruların cevaplarını buluruz bizde ben birşeyi merak ediyorum şimdi emziriyoruz sonuçta proteinde alıyoruz. Acaba bunun bebeklerimize bı zararı yok mu sizce