Ya bu fenilin hastaligindan bizde muzdaribiz
Şöyleki 1 . Topuk kanunda der 2.08 çıkmış 2. Topuk kanında 2.05 çıkmış 3 de Hacettepe ye sevk edildik daha 20 günlük falandik ondada 1.85 çıkmış fenilketonüri den suphelenilmedi diye bı kağıt verdi doktor bize ilçe sagliga verdik ama 3 aylıkken tekrar bakicaz dedi 3 Mart’ta kontrolümüz var inanılmaz derece de korkuyorum ağlamaktan helak olduğum günlerde oldu korkulucak bişey yok dedi doktorumuz ama işte içim rahat etmiyor acaba değer dusermi akraba evliliği yok ilk bebegimdede yoktu böyle bir sıkıntı doktor sadece anne sütü alicak dedi yetmiyor mama veriyorum iki ara bı derede kaldim Rabbim evlatlarimizi bize bagislasın 😔😔