tosbikannesi6 Hayır, boy ve kilonuz tam dengeli. Sonra vücudunuzu ve metabolizmanızı bozarsınız. Siz memnun musunuz kilonuzdan o önemli. Boyunuza göre kilonuz çok zayıf duracak noktada değil. Belki bazı bölgeleriniz daha zayıftır. O yüzden öyle gözüküyordur.