Ya ben de başladım aslında bir ayda 4 kilo verdim ama devamı gelmiyor. Hayır hala diyet yapıyorum ama kilo sabit kaldı. Acaba adet olmadım diye mi böyle anlamadım gitti. Yakındır benim de motivasyon sıfır olacak. Yoruldum yani bu olaydan. Bu arada bebeğim 4 buçuk aylık emzirdiğim için çok kısmıyorum ekmek ve şeker yok hayatımda. Ama kilo da gitmiyor 😀 garip. Öneri varsa ben de alırım