Bende doğumdan sonra kan ilacımı kullanmadım kabızlık yapıyor diye kızım zaten tuvaletini zor yapıyor ilk gebeliğim tüp bebek 3 aylık kızım halen adet olmadım acaba ilaç içmedim kansız kaldım ondan mı bilmiyorum sağlık ocağına da bi türlü gidemedim unutuyorum vakit kalmıyor daha doğrusu bana doktorum da normal dedi de bu ilaçla bi bağlantısı olabilir mi acaba benim gibi ilaç kullanmayan varmı başka midemi çok bulandırıyor bide kabız yapıyor diye içmedim