8 aylık bebeğim var bebeğim 5 aylıktı ilk reglimi oldum sonraki aylarda da devam etti. Bu ay beklediğim günden 7-8 gün gecikti korunmasız ilişki yaşamıyoruz ama çok stres oldum emziriyorum bu dönemde düzensizlik olur mu yoksa ben bi test mi alayım? Kaç gündür stres oluyorum düşünmemeye çalışıyorum her şeyin hayırlısı tabiki ama şu an böyle bi düşüncem yok bebeğim çok küçük daha zorlanıyorum zaten. Test alıp yapmak da ayrı bir psikoloji istiyor sanki ona bile hazır değilim