birprensannesi41 kötü yorumları bir kenara bırakalım insan eşi de olsa evladı azcık uzak dursa tedirgin oluyor bu korku değil kıskançlık değil başka şeyler araması başka şeylere yoğunlaşması rutini dışına çıktığı için böyle hissettiriyor sizi çok iyi anlıyorum babacı da olsa anneci de olsa ikinizin de yeri onda bammmbaşka olacak hiç abartma değil bu kıskançlık da değil çünki ben olsam bi kahve yapar hadi bana oğul oynayın der üzerine de uyurdum 😂😂🙈🙈