birprensannesi41 bence de git. Çocuk babacı da olsa bu kıskanılacak bir durum değil. Daha 8 aylık bebek. Büyüdüğünde napacaksın? Böyle annelerin genelde hep pasif, özgüvensiz, basık karakterli çocukları oluyor biliyor musunuz? Yani ayıp değil tedavi görmek farkındaysan almalısın.