cns62033 Deletedmom192 tarhananın içinde cok fazla şey var tek twk denemek gerekir hepsini.ben bebek tarhanası alıyorum ots e bebekten onları denemiştim
Aseldurumom_ Deletedmom192 dis veya usutmedir canım diğer annelerimiz de yazmış zaten kızımda aynı üç gün peşpese beş kez kaka yapti 4. Gün azı dişlerini çıkarmıştı sonra ikiye düştü kakasi yine
Deletedmom192 Miracinannesi_ dpktpra goturdum bugun de emterogermına verebılırsın dedı ama eczacı dort yas ve uzerı dedı satmadı .
Miracinannesi_ Deletedmom192 evet doktor verdi ayrica internetten 2-10 yaş arası çıkıyor normalde verdiğimiz ilaçların çoğunda 2 yaş yazar ayrica bu ilaç değil probiyotik
keremcevriye Deletedmom192 merhaba Benim oğlum 8.5 aylık doktor bize nbl kids probiyotik önerdi onu aldık 6 damla kadar sağdığım süte veya yoğurt yedirirken içine koyuyorum sizde bir bakın isterseniz
cns62033 Deletedmom192 elinize saglık.annemde yapmıstı ama iştw içinde nohut maydanoz felan var.ben daha denemedigim için onları yediremedim.geçmiş olsun tekrar
defnesmom3 Deletedmom192 bence gayet normal benim kızım 19 aylık günde bir ve ya iki kere yapıyo fazla yersek 3 4 buluyor bazen