Deletedmom192 Bebeğim 12 aylık dün sekız kere kaka yaptı , bugunde bes kere sımdıye kadar hıc boyle bır sey olmamıstı . Yenıdogan bıttıkten sonra da olmadı ek gıdaya basladıktan somrada normal mı sızce ben olmadıgınu dusunuyorum.
Miracinannesi_ Deletedmom192 normal değil canim bizde de oldu ateşi vs olmadığı için doktorumuz probiyotik verdi probiyotik vermeye başladığım gün duzeldi
ozr42 Deletedmom192 normal değil canım . Bebeğim 12 buçuk aylık doğum gününde başladı günde 9 defa kaka ypıyordu bazen sıvı ve 10 gün sürdü doktora götürdüm test yaptılar hepsi temiz çıktı. Probiyotik verdi. Dişten olabilir dedi ve kaka olayı bittiğinde 2 diş birden çıkarmıştı. Diştende olabilir . En iyisi doktora görünün. Bi kaç gün daha devam ederse gözlemleyin. Ve sıvı bol bol verin. Susuz kalmasın.
Deletedmom192 Miracinannesi_ benım de aklıma probıyptık geldı pekı neden olmustır yarın goturecem doktora mıkrop fılan mı kı
Miracinannesi_ Deletedmom192 rica ederim geçmiş olsun eger baska herhangi bir sorunu yoksa enterogermina Kids probiyotik verebilirsin aynı gun veya ertesi gün düzelmesi lazım dönem dönem olabiliyor diş çıkarıyor da olabilir
Deletedmom192 Miracinannesi_ dpktpra goturdum bugun de emterogermına verebılırsın dedı ama eczacı dort yas ve uzerı dedı satmadı .
cns62033 Deletedmom192 benim 3 aydan sonra öyleydi alerjiydi diye.senin ki belki ishaldir yediği biley dokunmuştur