ozlemurk benim de oldu canım normal kız ben kızım doğdu hemen spiral taktırdım Cok kanama oldu 4 yıldan sonra iyi düzelmişti kanama az geliyordu oğlum doğdu şimdi yine taktırdım yine kanama baştan başladım ilklerde regl Cok kan gelir canım ama sonra ki aylarda düzeliyor kanamalar azalıyor ☺️