Biz bodrum acibadem hastanesinde Nadir hoca ve Ayhan hoca da tedavi gördük bizim doktorlarimiz şansımıza çok çok iyi denk geldi dün ayakkabiya geçtik çok şükür ayaklar düzeldi ama ayakkabiyi mecbur giyecekmisiz tekrarlamamasi için ameliyatimizda çok şükür iyi geçti ama emin olun alçılı dönemi daha iyiymiş istediği gibi hareket ediyordu ve dogdugundan beri alçılı oldugu icin kendi ayaklari zannediyordu simdi ayakkabida dünden beri inanılmaz agliyor hic uyumuyor desem yeridir ayaklari hiç hareket ettirmiyor zorlu bi süreç ayakkabiya geçiş gunde yarim saat çıkarabiliriz toplamda ve ayaklari odem yapti şişti daha da zor suanda Allahim bütün evlatlarimiza saglik sihhat versin.