halime38 Bizimde ileri seviye değildi tek ayak pozisyonel , evet aşil tendonu ameliyatına gerek duyulmuyor demek
İleri seviye olduğunda düz yapamıyorlar malesef oyuzden aşil gevsetme ameliyatı yapılıyor onlara
Bunlar benim tecrübelerim tabiki ,herbebek farklıdır doktorunuz en iyisini bilir😊