mavilipalet iyi tabiki çok şükür,2 buçuk yaşında zehir gibi, hatta hocaya götürmüştüm ben bişey oldu oğluma diye,hatta ayni durgunluk bir kere daha olmuştu sanırım atak haftalarına denk geliyor çünkü durgunluktan sonra bı becerisi oluyordu siz yinede doktora götürün isterseniz