Kızlar perşembe günü 6 ay aşısını yaptırdım Aşıdan sonra bebeğim çok durgunlaştı, ses çıkarmıyor, gülmüyor seslenince bakmıyor gözleri çok dalıyor bazen boş bakıyor çok korkmaya başladım sırt üstü bile göz teması kurmuyor.İnsanlara bakmıyor bir anda değişti kendimi çok kötü hissediyorum bıcır bıcır olan evladım gitti yerine bambaşka biri geldi sanki.Kızlar böyle bir durumla karşılaşan var mı?