yagmurhiracan Yapmadığım şey kalmadı Mustela konak şampuanı kullanıyorum Hindistan cevizi yağı Tatlı badem yağı Zeytin yag karbonat bebek yağı hepsini yaptım ama geçmiyor doktora gittim zeytin yag sür diyor sürüyorum geçmiyor başına gelen var mı 
iremert03 yagmurhiracan zeytinyağı karbonatı sürdükten sonra biraz bekleyip Konak tarağı ile tarıyor musunuz
Tusa_ yagmurhiracan doktora götürün çok fazla yayılmış iyileşsin diye yaptıklarınız bence ters etki etmiş gibi görünüyor
Birerkekannesi_ yagmurhiracan kesinlikle zeytinyağı kullanmayın oğlumun da böyle oldu doktor zeytinyağı bazı bebeklere iyi gelmez diye bıraktırdı. Eczaneden ya da internetten biobaby şampuan alıp kullanın o rahatlatır. Duşa girmeden önce mustelanın konak kremini sürün tarakla tarayıp en son biobaby ile yıkayın düzenli kullanınca geçiriyor.
Kbraisik Baya tahriş olmuşa benziyor bence bi doktora görünmenizde fayda var. Çünkü bebeyağı konak şampuanı adı altında satın alınan şampuanlar bile yan etki verip cildi kurutabiliyor. Bence doktora gösterin
demetdenizc yagmurhiracan clinikid markasının konak şampuanını deneyebilirsiniz bizim ki sizin ki kadar cok değildi ben zeytinyağı karbon yapıp tarıyordum banyoda bu şampuan ile yıkıyordum
Umay-gmz yagmurhiracan mıstela konak şampunı var köpük iki yıkamada çözüyor,ama sanki tahriş olmuş gibi dr danışın yinede
mathilda0 yagmurhiracan çok tahriş olmuş bebeğin kafası yaa lütfen bir süre birşey sürmeyin. O kırmızı tahrişler geçtikten sonra bioderma atoderm kremle nemlendirin şapkani takın yumuşamasını sağlayın sonra hafif hafif konak tarağıyla kabukları kaldırın bebek ağlarsa yani canı acırsa bırakın ama
cLearQueen mathilda0 canim dun bana da yazmistin. Aksam bioderma atoderm krem surdum kafasina. Nemlendi o kotu goruntu ortadan kalkti kirmizilik da yok. Taramadım ama.
hazaa Anne sütü iyi geldiğini duydum bizim de sadece ön kısım da saçların arasında var anne sütü yaptım biraz daha iyi gibi
bianneo yagmurhiracan her duştan sonra nemlendirme işlemini aksatmayın bir de geçmeyen konak alerji olabilir diye duymuştum. Osman Gönülal un videosunu izlemiştim ben onun adımlarını takip ettim 6.5 aylık yeni bitti ama bu kadar olmuyordı tabi bizim
ayran yagmurhiracan ben anne sütüyle saça masaj yapan görmüştüm instagramda anne sütüyle masaj yapsanız yumuşasa 2 saat kadar sonra tarakla cok tahriş etmeden yapın benimd kızım 3 aylık saçlarını kesmedik bende bende bunu deneyeceğim