Benim oğlumun da çok uzadı göbek bağı biz ilaç kullandık bende yıkamamıştım ama şimdi pişmanım yıkasam hızlıca düşerdi belki. Orda iltihabımsı bir şey olmuştu uzatmadan hemen bir doktora gösterin. Zeytinyağ yada farklı şeyler sürmeyin. Bizim sonrasında düştü ilaçtan sonra şuan sıkıntı yok şükür. Stres yapmayım kendinize de antibiyotikli bi sıvı sürdük geçti gitti