tuncalkn Kızlar pazartesi günü yani 20. Gün kontrolümüz var , göbek bağı kurudu ama düşmedi bir türlü düşmüyor bugün 18 günlük olduk hiç duş aldıramadım , doktor düşene kadar duş almasın demişti, vücudunu siliyorum arada , bir sıkıntı çıkacak diye korkuyorum
disikartalelf tuncalkn bizimkide çoook geç düştü düşer merak etme ama doktorum bana yıkayabilirsin banyo yaptırdıktan sonra göbek bağını iyice kurulaman gerekiyor demişti bende düşmeden yaptırmıştım iyice kuruladım banyo yaptırdıktan sonra
tuncalkn disikartalelf 10.gün yıkama dedi bu sefer yıka der belki artık ama kafaya takıyorum neden düşmedi diye ,,sizin kacıncı gün düştü
gokcecan3 Benim 9. Gün düştü doktorlar banyo ettirme diyor ama ben ettirdim göbeği düşmeden hiçbir sıkıntı olmadi
ZeydsMom Elvinemine sovetden qalmadi deye bizde var 😄 bizde rus dermanlari cixdu. Onlarda yoxdu bu. Ve onlar hecne vurmurlar normalda. Gedirler hekimde qeribe bisey var ondan etdirirler.
Kitsu Bence yıkamadığınız için oluyor ben yıkadım sonrasında göbeğini dikkatlice kuruttum bir sorun yaşamadım hemde 5 günde göbek bağı düştü
Elvinemine ZeydsMom 🤣😂evet ya bu gün kizimda beni yoruyor .isahl var birde atesi var iki kerede kustu .dun kaynanmin kucaginda habersizce bir sakalati butov yemis .deyesen o yapmiş🤦🤦