lunalunuay sadece eşimin korunması yetmiyordu güvenemiyordum, spiral kayma yapıyor enfeksiyon yapıyor diye emin olamadım, hap kullanamam zaten mutlaka unuturum ben kendimi biliyorum. Normalde deri altı implanta karar vermiştim ama sağlık ocağındaki ebe ile konuşunca deri altı implant ile iğnenin aynı işlevde ve eşit derece de yüksek koruma sağladığını, sadece deri altı implantın takılınca 3 sene koruduğunun iğnenin ise 3 ayda bir gidip yine orada yaptırılacağını söyledi. Biraz hormon dengesizliği ya da adeti kesme gibi bir durum yapabiliyormuş (ki zaten ben doğumdan sonra adet görmedim emzirdiğim süre de göremeyeceğim gibi duruyor) bir de onu bıraktıktan sonra ebenin söylemine göre 6 ay, internette forumlardan kullanıcıların yazdıklarına göre ise 1 sene öncesinde çocuk tekrar düşünürsek bırakmamız gerektiğini yazmışlardı. Zaten eşimle önümüzdeki rahat bir 3 sene çocuk düşünmüyoruz öyle olunca iğne daha mantıklı geldi. Deri altı implantın bir de çıkarttırma süreci var çünkü.
Bakıcam 1 kere iğneyi vurulacağım eğer çok zorlarsa beni 2sini yaptırmayacağım.