annebalim_ yok hiç adet olmadım hatta 40 muayenesine gittim doktor adet olmazsan sakın süt korur diye düşünme mutlaka iyi bir korunma yöntemini kullanın dedi. 2 gün önce doğum yaptığım doktorla konuştum normalde bu hafta içi deri altı implant taktıracaktım ki normalde de eşim korunuyordu hep 1 2 defa sadece geri çekilme yöntemiyle korunduk ama ne bileyim ya. Sezaryen doğumum oldu birmde 1 ay önce memlekette dikişlerim enfeksiyon kapınca gittim göründüm iç dikişlerin senin daha kapanmamış 2 3 yıldan aşağı hamile kalırsan karnın büyümeye başladığında dikişlerinde açılma olabilir dedi. Eşim şimdi tekrar gitti test almaya bakalım yine aynı mı çıkacak