hndathn Bebekmam ıkımızınde ıstedıgı oldu. Oğluma ilk adını esım 2.yı ben kızımda ilk adını ben 2 yı esım verdi. İsimlerinden de çok memnunuz hoc tartışma olmadı aramızda çok şükür
cokbilmismom Bebekmam ikimiz beraber ortak karar aldık ve tek isim koyduk iki isim sevmiyoruz gereksiz geliyor bana çocuğa boşuna külfet