Hayalimibekliyorum 35 aylık kestim memeden büyüğümü.gece ve gündüz uykusuna dalmadan ve uyandıktan sonra emiyordu. Geceleri de hep memede kalıyordu.tatile gittik o ay.tabi tatil yoruyor. Yol da uzak yol yorgunu gece 1 de gelince anca yatağa yattık.annecim meme çok yorulmuş hasta olmuş bu gece dinlenecek dedim.o gece yoldan geldiğimiz için tam hatırlamıyorum kalktımı kalkmadı mı ? Ertesi günde iyileşmiş mi dedi ben de yok dedim.meme sarılması deyip durdu öyle yatmak istedi. Elini sokup yattı.sürekli iyileşti mi diye soruyordu ben de yok diyordum. Baktım çocuğum iyileşmesini bekliyor. Dedim ki veda etmeliyiz yoksa ömür boyu birşeyi bekleyip duracak travma olucak.dedim annecim memede süt bitmiş sen büyüdün artık süt gitmiş artık.sürekli konuştum.sürekli anlattım.sütü bıraktı beraber uyuduk.ona sarılarak masaj yaprak uyumaya alıştı.şuan 5,5 yaşında.halen çok düşkün.3 yaştan bu yaşa her memeyi gördüğünde sarıldı kokusunu özledim deyip durdu 4 yaşında kardeşi doğdu.Gebelik sürecinde de hep meme sarılması devam etti.kardeşi emerken diğer memeyi de hep o tuttu. Çok kıskançlık krizleri oldu.her ne kadar süreci güzel bitirmeye çalışsak da oğlumun meme bağı kopmadı halen.iç dünyasında neler yaşıyor bilmiyorum. Halen ellemeyi seviyor.halen sarılmayı seviyor. Kardeşi emerken sen de em dedim denedi hoşuna gitmedi unutmuştu zaten emmeyi. Küçüğünü bu kadar emzirmeyi düşünmüyorum.büyüdükçe unutmaları zor oluyor.