Herkese selam ..
evet sen ne yaptın nasıl bu kadar emzirdin yada o kadar emzirmek günah diyenleriniz olacaktır illaki .. ilk anneliğim çevre baskısıyla da bırakamadık.. oğlum memeye bağımlı mı bağımlı doğru ama bende ona bağımlıyım🤧 sanki emmeyi bıraktığında aramızda ki o sevgi gidecek birdaha sarılmayacak beni savunup kollamayacakmış sevmeyecekmiş gibi hissediyorum ve en çokta tepkisinden ağlamasından korkuyorum.. ne ona ne de bana travma olmadan bu durumu nasıl aşabiliriz lütfen yardımcı olurmusunuz 🤧 bir kez sabır taşı denememiz oldu ve o çok üzülüp ağlayınca dayanamadım ve tekrar emzirdim o gün bugündür her hafta niyetlenip tekrar vazgeçiyorum 🤧 gün içinde ¾ kez emiyor ama geceler işkence gibi kendini uyandırıyor sanki .. meme diye ağlamaya başlıyor.. inanın buda sorun değil on kez kalksada hepsinde sabırla emziriyorum onca uyku bölünmesine rağmen tek istediğim onu üzmeden ve ağlatmadan bu işten kurtulmak tecrübeli ve benimle aynı durumu yaşamış anneler varsa rüca ediyorum banada bir yol öneri lütfen 🤲🏻