_alininannesi ilk 15-20 günden sonra 3 gün kuralına pek uymadım. Alman bir bebek beslenme danışmanı takip ediyorum. Alerjinin zaten anlık veya saatler içinde zaten kendini gösterdiğini 3 gün kuralına gerek olmadığını aksine bebek ne kadar gıdayla tanışırsa o kadar az alerji geliştirdiğini söylüyor. Bu görüşte bir sürü yazı da gördüm. Bazı görüşler baharat olmaması gerektiğini söylüyor bazıları ise belli baharatların (tarçın, nane, kekik gibi çok keskin olmayan) kullanılabileceğini söylüyor. Ben nane, tarçın, kimyon kullandım şimdilik. Henüz 1,5 aydır ek gıdaya başladı zaten. Sadece tuz ve şeker kesinlikle yasaklı. Bir de bal