Değerli anneler ; size bir tecrübemden bahsetmek istiyorum. Ek gıdaya buradaki birçok annenin yazdıklarını dikkate alarak başladım. Yavaş yavaş, sabırla üç gün kuralına uydum. Başta herşey güzel ilerliyordu ancak oğlum zaman geçtikçe yemeyi reddetmeye başladı. Sebze çorbası yaparım yemez, bilmem nereden balkabağı getirtirim pirinçle çorbasını yaparım yemez derken bu böyle uzadı gitti. Baktım bu gidişat kötü. Ben hergün binbir emekle yeni lezzetler yapmaya çalışıyorum bir ton bulaşık çıkıyor, o kadar emek ve para çöpe gidiyor dedim ki kendi kendime dur burada. Çünkü ilerde hiçbir şeyi beğenmeyen bir çocuk olacağını hissetmeye başladım. Bende kendime ne yapıyorsam baharatı olmadan , salçası en minimum düzeyde tutarak lezzetli çorbalar yapmaya başladım ve inanın bana oğlum keyifle içiyor artık. Belki aranızda bana kızanlar olacak ama ben sadece deneyim paylaşıyorum ve bizde anam babam usulü işe yaradı. Yani bebek diye düşünüyoruz ama lezzetli yemeklerin çok da farkındalar bence en azından benim oğlumda gözlemlediğim bu.